Eestisse rajatakse 214 uut elektrisõidukite laadimispunkti
Eesti elektrisõidukite laadimistaristu saab lähiaastatel olulist täiendust, kui Euroopa Liidu toel rajatakse riiki kokku 86 uut laadimisjaama ja 214 laadimispunkti.
Toetust täiendava 214 laadimispunkti rajamiseks eraldati ettevõtetele Ignitis, Elektrum ja Eesti Energia, millest viimase laadimisvõrk kannab nime Enefit Volt.
Foto: Ignitis Group
Taristuminister Vladimir Sveti sõnul on elektrisõidukite aktiivsema kasutamise eelduseks ulatuslik laadimistaristu. „Elektrisõidukite tulevik sõltub sellest, kui mugavalt ja kiiresti saavad autojuhid oma sõidukeid laadida. Uute laadimisjaamade rajamine on oluline investeering, mis aitab kaasa Eesti transpordisektori keskkonnasõbralikumaks muutumisele ning annab inimestele ja ettevõtetele kindlustunde elektriautode kasutuselevõtuks,“ ütles minister.
Nii kõrget elektritarbimist, nagu Elering paar aastat tagasi prognoosis, ei tule. Eestis on elektritarbimine paari aastaga hoopis langenud. Mis ootab lähiaastail ees energeetikas ja kuidas muutub elektri hind, selgitab professor Einari Kisel.
Tuntud Eesti ettevõtjad ja suured rahvusvahelised firmad võitsid RMK korraldatud oksjonil kokku 17 riigimaa kasutusõiguse, et seal tuuleparke arendada.
Segadusse aetud inimesed ei tee keskkonna huvides parimaid valikuid. Kestlikkus tuleb panna lihtsasse keelde, kirjutab Zero Waste Estonia tegevjuht Marianne Sepp.
Viru Keskust on edukal ajal külastanud kuni 15 miljonit inimest aastas. Tallinna kesklinnas tegutsev kaubakeskus on investeerinud jätkusuutlikku töötamisse miljoneid eurosid ning saavutanud sellega regiooni väikseimad kulud ja konkurentsieelise.