Põllumajandusfirma kavatseb Kohtla-Järvele ehitada tehase, mis toodab metaani sõnnikust, silost ja kohalike põllumajandustootjate jäätmetest. Kõik see toimetatakse töötlemiseks veoautodega, mis ise tarbivad kütusena biometaani.
Konkurentsivõime parandamine on vajalik, kuid see ei tohi tulla looduse ega inimeste heaolu arvel. Keskkonnaregulatsioone nõrgendades teeme endale karuteene, kirjutavad Eestimaa Looduse Fondi kliimapoliitika ekspert Laura Vilbiks ja Eesti Rohelise Liikumise tegevjuht Marilin Eessalu.
Iga veekraanist lastud tilk on laen looduselt, mille peaksime sama puhtalt tagasi andma. Selleks saab iga inimene oma koduse veetarbimisega otseselt kaasa aidata, kirjutab Tallinna Vee tegevjuht Aleksandr Timofejev.
Kui Euroopa ja eriti Skandinaavia turud keskenduvad ringmajandusele, aga Eesti muutustega ei kohandu, siis peagi pole meie tööstusel suurimate partnerite juurde enam asja, kirjutab Jane Oblikas, konsultatsioonifirma HI advisory partner ning ringmajanduse ekspert ja käitumisdisainer.
Praktikale peale vaadates pole ime, et kolmetäheline lühend ESG tekitab ettevõtjates negatiivseid tundeid. Suuname fookuse taas innovatsioonile, kestlikule kasumlikule tehnoloogiale ja äriarendusele – sellele, mis vähemalt algselt pidi olema ka ESG aruandluse eesmärk, kirjutab kestliku innovatsiooni strateeg Anu Ruul.
Eesti transpordiettevõte Linford Transport OÜ kasutab Neste MY taastuvtoorainest diislikütust, sest see on osutunud kasulikuks rahvusvaheliste vedude korraldamisel. Oluliste äriotsuste tegemisel on ettevõte keskendunud partnerlussuhteid toetavatele ja konkurentsivõimet tõstvatele tegevustele ning selles on suurt rolli mänginud jätkusuutlikkus.