Kastist välja: riik hakkab tagastama laevafirmadele remondiraha, kui need tellivad tööd Eestist
Välismaa laevandusettevõtted, kes tellivaid Eesti firmadelt töid, et muuta oma laevad keskkonnasõbralikumaks, saavad 15 kuni 30 protsenti remondile kulutatud rahast tagasi.
Heite vähenemine oli kõige suurem energeetikas, murekohaks on transpordisektori jätkuvalt kõrge heide. Metsanduses sidumine väheneb, aga kiiret lahendust pole.
Nii suured kui ka väiksemad Eesti ettevõtted kavatsevad ESG sisuliste tegevustega jätkata, enamik plaanib ka raporteerida. Ettevõtjad ei taju, et ESG surve pärast regulatsioonide leevenemist kaoks, selgub Sustinere uuringust.
"Keskealine valge mees" ehk traditsioonilise juhi arhetüüp on tegelikult kestlikkuse etalon – stabiilse ja ellujääva äri sümbol, kelle najal on püsinud Eesti ettevõtlus ja majandus. Miks jääb aga mulje, et majandusvedurid eelistavad tuleviku ärimudelite disainimisest ja käima lükkamisest kõrvale jääda?