• 17.07.25, 09:43

Ministeerium hakkab sügisest kliimaseadusele teekaarte looma

Uue kliimaseaduse eelnõu kõrvale tulevad ka valdkondlikud teekaardid, mida ministeerium hakkab sügisest looma, riigikokku peaks seadus jõudma sel aastal.
Energeetika- ja keskkonnaminister Andres Suti sõnul võetakse teekaartidele sisendit kliimaseaduse loomisest ja Rohetiigri teekaartidest.
  • Energeetika- ja keskkonnaminister Andres Suti sõnul võetakse teekaartidele sisendit kliimaseaduse loomisest ja Rohetiigri teekaartidest.
  • Foto: Liis Treimann
Kestlikkusuudised kirjutas eelmisel nädalal, et kliimaseaduse uus ja märksa õhem versioon saadeti osapooltele tutvumiseks. Selles on madalamale toodud sihte, näiteks 2040. aasta eesmärki, mis protsentuaalselt erineb Euroopa Liidu kliimasihist. Kliimaministeerium põhjendab erisust tehnoloogiatega arvestamisega.

Seotud lood

Uudised
  • 10.07.25, 17:01
Kliimaseaduse teine tulemine: õhem seadus tõmbab sihi madalamale
Kliimaministeerium saatis asjaosalistele uue, esimesest versioonist märksa õhema kliimaseaduse eelnõu. Madalamale toodud 2040. aasta eesmärk erineb Euroopa Liidu omast.
Uudised
  • 11.07.25, 17:53
Sutt keskkonnanõukogus: Eesti toetab ELi kliimasihte teatud tingimustel
Energeetika- ja keskkonnaminister Andres Sutt ütles Taanis toimuval ELi keskkonnanõukogu mitteametlikul kohtumisel, et Eesti saab toetada ELi 2040. aasta kliimaeesmärke, kui selleks on olemas uued tehnoloogiad, vajalik rahastus ning paindlikkus eesmärkide täitmisel.
Uudised
  • 02.07.25, 16:31
Euroopa seadis 2040. aastaks kliimaeesmärgi, kuid järeleandmistega
Euroopa Komisjon tuli täna välja pikalt oodatud kliimaeesmärgiga 2040. aastaks, ent hinnaalandustega, lubades näiteks süsinikukrediitide kasutamist.
Arvamused
  • 08.07.25, 10:02
Kädi Ristkok: enne ambitsioonikas siht, siis uued tehnoloogiad
Meie karistus pole trahvid, vaid usaldamatus
Euroopa järgmine majanduskasv saab sündida vaid kliimasihtide toel. Eesti peaks peale ELi 2040. aasta kliimaeesmärgi toetamise viivitamatult seadma riiklikud pikaajalised sihid, et siia tuleks ja jääks tööstus ja investorid, kirjutab Eesti Rohetehnoloogia Liidu juht Kädi Ristkok.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.06.25, 15:51
Kas kestlikum ja mõistliku hinnaga ühistransport on võimalik?
Ühistransport pakub tõhusat alternatiivi autostumisele ja mängib seega suurt rolli kasvuhoonegaaside heitkoguste vähendamisel. Mootor Grupi äriarendusdirektor Mart Raamat rõhutas Neste seminaril, et kestlikum ühistransport on võimalik, kuid see eeldab head tasakaalu leidmist erinevate tegurite vahel - tehnoloogia, keskkonnamõju, kuluefektiivsus ja kasutajale kättesaadav hind.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kestlikkusuudised esilehele