Autor: Eliise Kivi • 3. juuli 2024

Eesti disaini ohtlik populaarsus: see silt ei näita alati jätkusuutlikkust

Eesti koolidest tuleb tipptasemel disainereid ja Eesti disain on nii soliidse maine omandanud, et seda kasutatakse ära masstoodangu müümiseks, kirjutab Äripäev.
Eesti rõivamoe võrdkuju Reet Aus kummutab müüdi, et jätkusuutlik on alati kallim
Foto: Liis Treimann

„Olen näinud, kuidas „Made in China“-silt lõigatakse ära ja tootele pannakse Eesti disaini silt,“ ütles Levi Designi poeomanik Hanne Klein. LEVI Eesti disainipood toetab väike-ettevõtteid ja kunstnikke ning otsib alternatiive masstoodangule.

Liitu Kestlikkusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kestlikkusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Karmen LaurKestlikkusuudised.ee juhtTel: 5271417
Andres RandKestlikkusuudised.ee turunduslahenduste juhtTel: 58274537