Ülemiste City liikuvusandmed näitavad, et trammiliikluse sulgemine raskendab linnakusse pääsemist ja soodustab autokasutust.

- Ülemiste City näitab tänavapildis, kui palju saabub linnakusse iga päev autosid ja jalgrattureid ning kui suur on tekkinud jalajälg.
- Foto: MAREK METSLAID
Ülemiste City innovatsioonijuht Ursel Velve ütles, et tänavu võeti varasemast teravamalt luubi alla linnaku liikuvus, et saada ülevaade sellest, kui palju saabub linnakusse autosid ja jalgrattaid, milline on ühistranspordi mõju ning kui suur on tööle- ja kojusõitudest tekkinud jalajälg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mis andmeid linnaku arendamiseks kasutatakse?
Kakskümmend aastat tagasi sündinud nägemus targast ärilinnast õitseb täies hiilguses. Ülemiste City on kui linn linnas – vaid rohelisem, nutikam ja ambitsioonikam.
Ülemiste Citys jagati seitsmendat korda Ülo Pärnitsa nimelisi stipendiume. Seekord olid pärjatud teemadeks ESG rakendamine personalijuhtimises, ringpakendite rakendamine, innovatsioonilinnakute kogukondlikkus ja liikuma kutsuv trepidisain.
Tark linn tähendab nii elanike hetkeprobleemide lahendamist kui ka tuleviku otsuste langetamist. Võtmeroll selles on kohalikel omavalitsustel, selgub TalTechi värskest doktoritööst.
Eesti fookus peaks olema tehisintellekti ja tervishoiu arendamisel. Tehisintellekt muudab ka majandust kestlikumaks, mistõttu ei pea eraldi rohetehnoloogiale keskenduma, ütleb Euroopa innovatsiooniakadeemia president Alar Kolk.
Eesti transpordiettevõte Linford Transport OÜ kasutab Neste MY taastuvtoorainest diislikütust, sest see on osutunud kasulikuks rahvusvaheliste vedude korraldamisel. Oluliste äriotsuste tegemisel on ettevõte keskendunud partnerlussuhteid toetavatele ja konkurentsivõimet tõstvatele tegevustele ning selles on suurt rolli mänginud jätkusuutlikkus.